انتخابات مجلس یازدهم اصفهان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان

انتخابات مجلس یازدهم اصفهان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان،‌همزمان با سراسر کشور در اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
در این وبلاگ اخبار انتخابات اصفهان را با همراهی شما دوستان پوشش خواهیم داد.

بایگانی
آخرین مطالب

حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.

متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز، علمای بزرگوار، تشکل‌های سیاسی، مدیران اجرایی و همکاران مجلسی و دانشگاهی، فعالان اقتصادی و نیروهای بسیجی و انقلابی در سطح کشور و استان و شهرستان و حتی بزرگانی که برای حضور در حوزه انتخابیه تهران دعوت نمودند، با کمال شرمندگی و بنابر تصمیم قبلی، داوطلب نبوده و ثبت نام ننمودم.

ان‌شاالله تجربیات خود را در هر سنگری که اراده الهی مقدر نماید در اختیار قرار خواهم داد و پیشاپیش برای نمایندگان منتخب مجلس یازدهم‌ برای انجام وظایف خطیر نظارتی و قانونگذاری در راستای پیشرفت میهن عزیز و تداوم انقلاب اسلامی تحت هدایت مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت دارم.

انشاالله در آینده در بیانیه‌ای تفصیلی دیدگاه‌های خود را با استفاده از تجربیات گذشته در خصوص مجلس آینده بیان خواهم کرد و در پایان از مردم شریف و شهید پرور شهرستان اصفهان که چهار دوره متوالی به این کوچکترین خدمتگزار خود اعتماد نمودند از قصور و تقصیرات خویش در انجام وظایف نمایندگی مجلس حلالیت می‌طلبم.

حمید رضا فولادگر
شنبه شانزدهم آذرماه 1398

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی