انتخابات مجلس یازدهم اصفهان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان

انتخابات مجلس یازدهم اصفهان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان،‌همزمان با سراسر کشور در اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
در این وبلاگ اخبار انتخابات اصفهان را با همراهی شما دوستان پوشش خواهیم داد.

بایگانی
آخرین مطالب

پیشتر به ارائه آمار از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس در استان اصفهان و وضعیت ثبت نام نمایندگان فعلی استان و نیز افراد مهم و شاخص ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان پرداختیم، در این مطلب به لیست افراد شاخص حوزه های انتخابیه مختلف استان اشاره خواهیم داشت.

نمایندگانی که ثبت نام نکردند

ابتدا اینکه حیدرعلی عابدی، احمد سالک کاشانی و حمیدرضا فولادگر در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکرده اند و مرحوم مرتضی صفاری نطنزی نیز به رحمت ایزدی پیوستند.

نمایندگانی که از حوزه دیگری ثبت نام کردند

سید محمد جواد ابطحی و محسن کوهکن از تهران و زهرا سعیدی مبارکه از اصفهان ثبت نام کردند. البته با توجه به امکان جابه‌جایی حوزه انتخابیه، احتمال بازگشت این افراد به حوزه انتخابیه فعلی بیشتر به نظر می‌رسد و بعید است که بخواهند از حوزه انتخابیه ای که ثبت نام کرده اند به رقابت و ادامه فعالیت اقدام کنند.

افراد شاخص حوزه های انتخابیه مختلف:

در بین چهره‌های شاخص ثبت‌نامی در حوزه‌های انتخابیه غیر از شهرستان اصفهان تقریباٌ کمتر نامی شناخته شده‌تر از نمایندگان فعلی وجود دارد اما با در نظر گرفتن احتمال تغییر حوزه برخی نامزدها، نفرات شاخص ثبت‌نام کرده و احتمالی برای حضور در حوزه‌های انتخابیه استان به شرح زیر است:

احمد بخشایش و سیدصادق طباطبایی‌نژاد در اردستان

محمدرضا عرب یارمحمدی (رئیس سابق دانشگاه مالک اشتر)،‌علیرضا بصیری (فرماندار سابق شهرستان) و حسینعلی حاجی‌دلیگانی (نماینده مجلس نهم و دهم شهرستان) در برخوار و شاهین‌شهر و میمه

سیدجواد ابطحی و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در خمینی‌شهر

بهروز جعفری، اصغر سلیمی و سیدسعید موسوی در سمیرم

مسعود رحمتی، فضل‌اله کفیل و سمیه محمودی در شهرضا

محمدعلی اسفنانی، حسین انوری اکبر ترکی و بهمن محمدی در فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت

 مجتبی اکبری، شیخی زازرانی، سیدناصر موسوی‌لارگانی و اصغر هدایت در فلاورجان

سیدجواد ساداتی‌نژاد و عباسعلی منصوری در کاشان و آران و بیدگل

علی بختیار، مسعود خاتمی و محمدحسین میرمحمدی در گلپایگان و خوانسار

محسن کوهکن، علی کیانی و رحیم هدایتی در لنجان

محمد احمدپور و علی ایرانپور در مبارکه

جمال بافرانی، عباسعلی پوربافرانی، حسین حسنی و ابوالفضل رضوی در نائین و خور و بیابانک

ابوالفضل ابوترابی، محمدتقی امینی و مسعود منتظری در نجف‌آباد و تیران و کرون

اصغر صالح‌زاده‌ علیایی، محمد فیروزی و محمد کرمانی‌نژاد در نطنز برای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

در اصفهان نیز با عدم حضور ۳ نماینده عرصه برای جوان‌ها بازتر شده است و علاوه بر ۲ نفر از ۵ نماینده فعلی (حسن کامران دستجردی و ناهید تاج الدین) گروه‌های سیاسی نفرات جدیدی را به مردم معرفی کردند. بر این اساس امیرحسین بانکی، مهدی طغیانی، عباس مقتدایی، ابوالفضل قربانی، مجید نادرالاصلی، محمود معلمی، منصور باقرصاد، تورج حاجی‌رحیمیان، زهرا شیخی، منوچهر مهروی‌پور، نصراله سخاوتی، علی یوسف‌پور، محمدرضا فلاح، غلامحسین صادقیان، محسن نصری، رضاعلی نوروزی، نیره اخوان، سهیلا اثنی‌عشران، سیدرضا عقدایی، محمود ابراهیمی، رضا تیموری، محمدجواد احمدی، رضا صادقیان، احسان امینی و محسن امینی از چهره‌های شناخته شده هستند که در کنار ناهید تاج‌الدین و حسن کامران برای حضور در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان نام‌نویسی کردند.

این در حالی است که چند عضو فعلی شورای شهر اصفهان و عباس حاج‌رسولی‌ها رئیس اسبق شورای شهر اصفهان با وجود اینکه با احتمال بالا در گمانه‌زنی‌ها برای حضور در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بودند اما برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام نکردند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی